woensdag 17 oktober 2012

Renée du Nord in Bags & the City!




Mijn sieraden zijn nu
 exclusief 
verkrijgbaar bij 

Bags & the City!




 
Bags & the City is zo'n winkel, die altijd zal lonken maar waarvan je weet dat het beter is er niet binnen te gaan. Althans... Ik kan dat beter niet doen. 
Voor mij is het als een snoepjeswinkel en werkelijk alles is lekker! Slapeloze nachten krijg ik van die bijzondere laarsjes, die waanzinnige pumps en dan die tas... Natuurlijk heb ik al genoeg tassen, maar niet zo één... Dat soort afwegingen dus.

Nu de winkel is verbouwd is alles nog mooier gepresenteerd en is er ook ruimte ontstaan voor nieuwe sieraden. Dankzij lieve Véronique werd ik uitgenodigd, vergeleken met Isabel Marant (wat een compliment!) en het resultaat is dat mijn sieraden nu ook worden opgenomen in de collectie! 
Maar, let op dus...
Betreden op eigen risico!
------------------------------------------------------------
   Enkele items uit de selectie voor Bags & the City:

 
 

Om alvast een idee te krijgen, bij de sfeer van de nieuwe winkel








Bags & the City
Van Oldenbarneveltstraat 97
3012 GS Rotterdam


-------------------------------------------

Grand re-opening!
Heb je donderdagavond, 18 oktober nog niets te doen... 

Breng dan een bezoekje aan de pas verbouwde en prachtige winkel van Bags & the City.

Je wordt getrakteerd op een hapje en een drankje en check je tussen 18u en 21u in via Facebook, dan maak je ook nog eens kans op een waardebon t.w.v. € 100,-!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten