vrijdag 1 maart 2013

Amourable Amour


Renée du Nord is uit haar winterslaap ontwaakt! 


Dit seizoen wil ik meer gaan doen met emaille, te beginnen met een  serie liefde! En wat is er dan leuker zo'n serie te lanceren op Valentijnsdag! 



Het emailleren gaat steeds beter.
De donkere randjes aan de zijkanten, maken de hartjes levendiger en uniek! 
Geen hartje is hetzelfde. 

Op de achterkant van de hartjes de boodschap geponst van deze serie: 'love'. 

Speciaal ter gelegenheid van Valentijnsdag bedacht ik een actie om deze foto met hartjes armbandje te delen op Facebook en daarmee kans te maken op dit armbandje in je brievenbus op 14 februari.

Dixie Ferwerda deelde mijn bericht, tagde haar man en voegde daaraan toe, dat ze hier wel volgehangen mee wilde worden door hem. 

Origineel, lief en precies zoals ik in gedachten had gehad en daarom kreeg zij het eerste exemplaar van deze serie!

De hartjes armbandjes zijn ook te koop voor € 22,50



Oorbellen in rood en wit emaille, met kleine accenten lila of lichtblauw
Oorbellen: € 25,-
--------------------------------------------------------------
Vind je m'n blog leuk?
Bevestig dit dan door je aan te melden rechts van m'n blog en mij te volgen via de blauwe balk: 'Neem deel aan deze site'.

Des te meer volgers ik heb, des te meer bekijks... 
Dankjewel!
Nu ook op Facebook!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten